Lite allt möjligt

Hej hej.

Imorse/förmiddags gick Tess och jag in till Alexandra, för Tess hade fått löfte om att få sina naglar målade i turkost (nya favoritfärgen, eftersom Elsa i Frost har turkost). 
Så stolt och glad! Hon satt alldeles stilla - andäktig. 😊 Tre olika nyanser av turkost. Lycka! 

När jag städade här hemma hittade jag denna:
Katt i docksäng 😊.

Till lunch åt vi pannkakor. Det gillar denna tjej!

Vila i en påhittad säng haha.

Framåt eftermiddagen tog vi en promenad in till stan för lite ärenden. Innan vi började gå stannade vi till och gungade. Som hon längtat! 

När vi gick in somnade Tess i vagnen och tappade sin snuttefilt utan att jag märkte det. Oh vad ledsen hon blev. Vi gick exakt samma väg tillbaka, men hittade den inte. Stackars liten. 
Skönt att få sitta hos brorsan och bli tröstad med en annan snuttefilt (som är likadan, men inte lika ingosad...)

Det har ändå gått bra. Trots tårar accepterade hon att den är borta. Vår duktiga tjej. 

Kvällen avslutades med dans till Frost! Så hon var glad och sprallig som vanligt trots förlusten av snutten.


Nu sover lillfian och imorrn fyller hon 3 år! 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0