16 Ă„r đŸ’â€ïž

För 16 Är sedan sÄg vi ut sÄhÀr den 5/8. En helt fantastisk dag! Jag har aldrig Ängrat det beslutet!!

Idag har vi firat med barnen genom att va pĂ„ Gustavsviks utomhusbad tillsammans med Hallmans😊 SĂ„Ă„Ă„Ă„ bra dag!!
Jag försökte ta ett kort pÄ Tess och mig haha.

Hon Àr en sÄn skön teaterapa och spexare!m

SÄ gott att fÄ hÀnga med denna fantastiska familj!!

Ebba och Matilda Äkte tillsammans i rutschkanan och Seth hade Tess i sitt knÀ! VÀrldens finaste storebrorsa! (Jo, de kan allt brÄka och retas, men de Àr ocksÄ otroligt fina med varandra och han tar hand om henne nÀr vi Àr ute sÄhÀr sÄ jag blir alldeles tÄrögd!)
Efter en stund vÄgade Tess Äka sjÀlv i rutschkanan. Bra dÀr. Förra Äret doppade hon knappt fötterna och nu badar hon och har jÀtteroligt!

Ebba och Elias, Stefan, Tess och Seth Äkte i den lÄnga rutschkanan. Först var det lite otÀckt tyckte Tess men sÄ fort hon kom ner sa hon "igen" precis som Ebba sa. Haha. SÄ det blev nÄgra turer!

Seth har ocksÄ vÀxt mycket och vÄgar mer och mer, som att hoppa i och simma dÀr han inte Àr i nÀrheten av att bottna.

Finaste barnen!!!

Nu ska Stefan och jag fortsÀtta firandet med en date pÄ balkongen, sÄ fort bÄda barnen lagt sig. Vi brukar ju ha det de bröllopsdagar vi inte har barnvakt. Det Àr hÀrligt det med! Levande ljus och god mat!

Ha nu en hÀrlig kvÀll du med!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0