Grill

Idag bestämde vi oss för att grilla ute i parken. Man har gjort iordning mycket i parken utanför oss och det är så bra och roligt! Fin grill!

Barnen lekte när gubbarna 😜 grillade och Alex och jag pratade och kollade in snapchat 😂.

Solen sken och det var härligt, men i kanterna lurade det mörka moln...

Som du ser där bakom mig...

När vi ätit klart och hunnit grilla några marshmallows kom regnet. Då
sprang vi in till oss och åt upp dem och drack kaffe. När jag tog denna bild sken solen och regnet öste ner - men regnet syns inte på bilden.

Alltså, jag gillt verkligen sommarängen som är planterad utanför oss i parken. Så fin!!

Tog en selfie med blommorna 😊😊.

Hoppas du har en fin dag 💕

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0