Två härliga dagar

Igår och idag har Seth och Tess skola/förskola stängt så min semester har fortsatt, men imorrn börjar jag jobba igen. Ser fram mot att jobba och hoppas vi får vara friska nu!!!

Igår träffade Tess och jag Elin, Albin och Viktor en stund på förmiddagen. Så härligt!!!

Ser du änderna som kommer vaggandes bakom Tess på bilden där hon sitter på ett äpple... Haha.

Så glad för Elin, hennes visdom och vänskap!

Sen på eftermiddagen träffade vi Hedda! Så roligt, eftersom vi inte setts på hela sommaren!

Nöjd Tess, som älskar sin Hedda!!

Vi passade på att plocka lite blommor på favoritängen 😊.

Idag hade vi förmånen att hänga med Ebba, Noel och Matilda på eftermiddagen när våra män åkte till Avesta för att kolla på Speedway.
Alltså vad jag tycker om denna familj! Tess och Ebba leker bättre och bättre och man behöver mindre och mindre "korrigera" dem. Så härligt att se dem.

Noel gillar majs 😊.

Efter maten blev det en tur till lekparken.

Matilda är en vän jag uppskattar så mycket! Vilken värme och klokskap.

De här två töserna då...

Seth och farmor har det bra på sin resa. Men jag saknar min älskade plutt!

Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0