Begravning

Nu är vi hemma Örebro igen efter ett dygn i Kisa. 

Natten var väl sådär... Tess var vaken ca två timmar mellan 3-5 pga magont och benont. Sen hade hon svårt att somna om. Men när hon väl fick tränga ihop sig med mig på min madrass, då somnade hon. 

Suddig och mörk bild, men visar lite av hur trångt vi ligger och hur mycket plats hon egentligen har - som hon inte utnyttjar... That's My girl!!


På morgonen/förmiddagen gjorde vi oss redo för morfars begravning. 

Fin Tess...


Seth ville inte va med på kort...

Det var en fin begravning, men jobbig också förstås.
Stefan var officiant - och han är så otroligt duktig!!
Jag sjöng och Marcus spelade. Det var tufft  men det gick bra ändå. 

På minnesstunden höll Seth ett litet tal. Han är så fin den grabben!!! Hanna och Albin spelade trumpet och horn. Så duktiga!! 

Efter begravningen och minnesstunden gick vi hem till mamma och pappa. Morfars lillebror Bertil och hans fru följde med en stund. 

Morfar och Bertil är otroligt lika. 


Vi fick till ett kusinkort. Bra att passa på när alla var på samma plats och finklädda 😊. 

Tjejerna var snabbast på plats 😊.

Hihi sen behövde pappa gå förbi när barnen var på plats. 

Fina barnen!! 

Så tacksam för dem!! 

Och så tacksam för mina föräldrar, mormor och hela familjen!! 

Stor kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0