Tess tur

Hej hej.
Hur är din dag?
Vad ska jag säga om min..? 
Jag gick in till en orolig Tess vid 3 imorse och insåg rätt snabbt att hon hade feber. Den steg snabbt under morgonen och hon har haft jätteont i kroppen. Hon som är så tålig grät sig igenom förmiddagen.
Inte så pigg 🙁
Men när hon sovit och fått i sig alvedon piggnade hon till lite och började måla på sitt staffli.
Hon konstaterade att hon och Tobbe har samma bokstav i början och att Elins bokstav också ingår i hennes namn. 

Så fort alvedonen börjat gå ur kroppen har hon börjat gråta och fått ont i kroppen. Tempen har legat runt 39 med eller utan alvedon. 
Seth var också hemma för han hade ont i kroppen när han vaknade. Men sen har han varit pigg och så, så imorrn blir det fritids för honom om han fortsätter va pigg.
Vi gick till affären en sväng och det var skönt att se dem orka gå lite. Seth gillar statyn på Ronny Petersson så där stannar vi alltid till när vi går förbi😊. 🏎

Jag måste säga att det känns blä att vi är sjuka så mycket. BLÄ! Samtidigt är det ju inget att gräma sig över, eftersom det inte går att påverka i stunden. Men jag blir lite ledsen ändå.

Stefan är på väg till Östersund - i ett flygplan just nu. Hoppas han får det bra där 😊🛩. Jag måste säga att jag älskar att ha matkasse i veckorna. På tal om att han är borta 😉. Jag behöver inte tänka utan bara laga mat - som dessutom är god! Det underlättar väldigt i veckorna när Stefan är borta.

Nu önskar jag dej en fin kväll!! 
Kram 


Kommentarer
Postat av: Annika

Synd att ni är sjuka. Hoppas att ni kryar på er snart. Själv ligger jag i magsjuka. Inget trevligt alls. kram.

Svar: Men Bläää magsjuka är det värsta. Krya på dej ❤️❤️❤️
Maria

2016-02-23 @ 08:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0