Blandat

God kväll.
Hur står det till en dag som denna? 

Idag hade jag förmånen att luncha med Stefan :).
Han jobbade i samma hus som jag jobbar i så det passade ju bra. Skönt också att hinna ses lite, eftersom han drog till Göteborg på eftermiddagen.

Hihi härom kvällen tog jag mig ett fotbad och då ville Tess vara med 😊.
Haha. Gofia.

Kolla vilken fin himmel det var igår eftermiddag:


Vi var hemma tidigt så vi hann att se solnedgången, eftersom jag och Seth var på utvecklingssamtal. Jag är så stolt över honom. Han är en så fin kille och det går bra med dyslexin och så!!

Idag när vi kom hem såg Tess händer ut såhär. 
Det har spridit sig upp mot armarna. Hoppas det inte sprider sig mer! Det är inte i ansiktet isf så det är ju bra. 

Nu ska jag ha Lifeledarträff via Google hangout så nu önskar jag god kväll!!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0