Söndag

Idag packade vi in familjen i bilen och drog till Västerås och Lifecenter.

Crazy family on the road 😂.

Som alltid härlig sång, bra predikan och fantastiska människor!
Jag är så glad att vi har hittat hem i Hillsong Family - som Lifecenter också är en del av. För oss är det verkligen att komma hem! Nästa vecka drar vi till Connect Church och jag längtar! Har inte varit i Göteborg i år än. 

Barnen trivs också i kyrkan! 
Det är viktigt för oss!

Jamen, de här två... Kärlek!!

Efteråt lekte barnen kurragömma och Tess gömde sig bland pallarna 😊.


Efteråt åkte vi och Rasbergfamily till Ikea och åt lunch. Härliga människor!!



Och nu har vi lämnat Stefan vid tåget, varit på fotbollsträning med Seth och ätit kvällsmat. Så nu måste jag stoppa Tess i säng 😊
Är glad för denna dag!

Här kommer bilder från Lifecenter. Haha, Stefans bakhuvud och min arm är med på bilden i nedre vänstra hörnet.

Nu önskar jag dej en fantastisk vecka!!
Stor stor kram!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0