Typiskt

Idag har jag haft migrän igen. Så trist!! Två gånger på en vecka. Det måste vara något slags rekord för mig. 
Jag som skulle till Göteborg och Connect idag. Stefan åkte dit med några vänner ändå så det var ju bra. Och bra att Inger är här så jag kunnat stänga in mig i ett mörkt rum hela dagen. 
Just nu är jag rätt påverkad av stark medicin så jag har svårt att formulera vettiga meningar. Haha. Men jag måste försöka bli av med detta så jag kan jobba imorrn. 
Så det får bli ett par bilder och så önskar jag god natt!!
De var ute och byggde en snögubbe. Jag fick ju ingen bra bild på den från dörren, men men. Mysigt att de var ute en bra stund! 


Tess hjälpte även till att göra pannkakor med farmor :).


Och så en bild på när Seth stoppar om Tess till natten.

God natt och hoppas du får en fin vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0