Vakna till 2016

Det känns alltid så härligt när ett nytt år börjar!! Ett oskrivet blad, som man brukar säga, men det stämmer så bra!!! 
Jag ger inte nyårslöften eftersom jag får dåligt samvete när jag inte kan uppfylla dem 😉. Däremot har jag ett och annat mål inför året.

Tess och jag firade tolvslaget med att hon satt i mitt knä, grät och mådde illa (pga febern). Vi fick sova bra mellan 2-6 iaf och sen slumrade vi till 7:15 typ. Det var skönt! 
Resten av dagen har vi alla fyra spenderat i soffan - typ - tittat på film och myst. Lagom nivå. Tess har fortfarande feber, men är relativt pigg ändå.
Jag är dock yr av trötthet och kroppen svarar inte. Jag sov en stund på dagen, men det hjälper inte så mycket just nu. Tröttheten är så stor! 
Även när jag sover så är jag ju på helspänn, eftersom hon ofta kräks när hon är sjuk och jag vill va med så det inte kommer i sängen... Hoppas den här perioden är slut snart! 

Man kan inte säga att Gandalf är skotträdd iaf 😊.
Hon låg och sov såhär när det sköts som mest...
Skönt det!!!

Som sagt, vi har haft en bra dag ändå! Kolla in Tess underbara rufsiga frisyr!!

Goa unge.

Den här unge herrn har blivit förkyld och är rejält trött, men han var ju också vaken till ca 01:30 inatt 😉. Han är fantastisk den här killen. Jag är så stolt över honom!!

Haha vi fick det här kortet från igår. Härligt med mycket skratt!! 
Foto: Jonny Järnmark 

Hoppas din första dag på detta år varit bra! 
Jag tror det bästa ligger framför!!!

May God bless this year!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0