Åsundabadet, vattenkrig och jakt

Idag har vi varit på stranden (Åsundabadet i Rimforsa) stor del av dagen. Så härligt!

Det var rätt lugnt när vi kom, men fyllde på vart efter. Helt ok badplats! Mycket barnvänlig!!! Det är ju viktigast för oss...

Det är Seth som hoppar i där borta 😊.

Det var en andfamilj som simmade igenom Där alla badade, gick över bryggan och sedan simmade vidare. Haha, det såg mycket roligt ut!
Efter lunchen spelade vi yatzi - trädgårdsvarianten med stora tärningar 🎲😊.

När vi kommit hem och ätit middag och så, blev det vattenkrig mellan Seth och Stefan 😂.

Tess ville naturligtvis va med och hälla lite vatten hon med 😂😂💦

Vi har ju turen att Molly - min brors minsta - är ganska exakt två år äldre än Tess, vilket gör att vi får låna massa kläder från henne. Så bra! Såg denna bild på min blogg idag (kollade något från juli för två
år sedan) och kände igen klänningen Molly hade på sig då.

Molly, Alva och en ettårig Tess 💕.
Idag hade Tess på sig samma klänning som Molly har på det kortet här över 😊 så fin!

Ikväll hamnade vi på en spontan Pokémonjakt... Mamma var nyfiken på hur det går till och Seth var sugen på att gå lite och det är ju kul och egentligen rätt knäppt att säga nej när han vill ut och promenera... Så vi hamnade i samhället... Seth med pyjamas och jag med håret åt alla håll... Haha, men kul hade vi 👍🏻😊.

Mamma ställer sig och försöker hålla om pokemonen 😂😉 haha. Seth blev dock inte särskilt störd utan fångade sen ändå.

En varm och härlig dag går nu mot sitt slut! Är sååååå tacksam för det liv jag fått och den familj jag får tillhöra! Så tacksam!

Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0