Bad, glass och London

Alltså, vad tiden går fort...
Nu är Stefan och jag på ett hotell i Märsta, för att imorgon flyga till London och Hillsong Conference. Wow!!!

Jag har tagit massa med bilder igår och idag, så här kommer de i en lång rad 😊.

Sommarlov tittades på av mina barn, men kl 09:50 var det dags för Nyhetsmorgon!!

Klistrad framför tvn satt Seth för att se Fd Hansam, numera Neovoau, som var med på Nyhetsmorgon och framförde sin nya singel!
Såååå bra!!

Hannes och Samuel! Så härliga killar!!

Sen blev det bad vid farmors sommarstuga!!

Gott att ära grillat efter några timmar i vattnet!!

På kvällen pärlade Tess, Stefan och jag när de stora barnen spelade spel!

Som du ser pärlade jag Pippi Långstrump 😂😂.

Eftersom vi åker till London nu och barnen ska va med farmor några dagar, lovade vi Seth att få va uppe länge igårkväll. Han tycker det är jobbigt när vi är borta så vi skulle ha mysigt och roligt sista dagen innan vi åker. Därför gick vi till Stortorget där de gjort om fontänen. Det sprutar upp vatten helt random och så blir vattnet i olika färger... Så fint! Här är massa kort på när Mina och Seth sprang runt där och hade jätteroligt!!!

Farmor satt och tittade på.

Idag var vi på smultronstället igen med underbara vännerna Matilda och Elias och barnen!

Det var lite kö...

Helt crazy, men det tog ändå bara en timma i kö 😁.

Glassen var som vanligt god!!

När vi sen gick hem började det ösregna... Men det är rätt mysigt det också!!

Noel hjälpte till att hålla i paraplyet 😉.

Tess och jag... Innan Tess körde Ebba i vagnen. 😊 Goa ungar!!!

Nu är Stefan, jag och Elias på hotellet, har ätit och ska försöka sova innan vi åker imorgon fm.
Här är vyn från Stefan och mitt rum 😊.
Vackert!

Sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0