Det fortsätter...

Såååå, idag var jag på vårdcentralen igen. Ny antibiotikakur, bihåleinflammation, dåliga luftrör och allmänt hängig är resultatet. Minst 3 månader, säger läkaren att denna infektion tar innan den är över. Så vila, vila, vila och medicinerna jag fått är det som gäller. Är trött på att vila bara... Men orkar iof samtidigt inte så mycket. Det som är bra är att det snart gått 3 månader. Läkarna har hela tiden sagt att det kommer ta tid innan jag mår bra igen, men jag har nog inte trott att det skulle ta såhär lång tid.

Jamen, så bra att man har sånt här gott att ladda på med om dagarna 😉☕️:

Det som är jobbigast är dock att jag inte riktigt orkar vara en bra mamma. Eller en sån mamma jag vill vara iaf. Humöret sviktar, orken tryter och tålamodet försvinner. Hoppas hoppas detta är över snart!!!

Sen är de ju dessutom såhär:

Trots att Stefan är noga med att svara dem, säga till dem att låta mig va när jag behöver vila osv... Haha. Älskade ungar!

Är så tacksam för de där två och för min Stefan!!

Kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0