Påsar

Haha i morse när jag vaknade hade jag de största påsarna under ögonen ever! Jag har alltid påsar under ögonen, men nu tog de priset! Haha kolla!

Det säger kanske en del om hur jag mår! Så trött, så ont i huvudet, så blä...
Jag tog mig till jobbet idag iaf och ska jobba resten av veckan. Läkaren vill sjukskriva mig ett par veckor till, men jag går på semester efter denna vecka och vill få koll och kunna lämna över till min kollega på ett bra sätt - så jag kan slappna av på semestern. Så därför jobbar jag denna vecka.
Läkaren säger att jag kan räkna med att vara hängig, ha huvudvärk, svårt att andas och vara trött två månader till iaf. Behöver jag, så sjukskriver hon mig framöver igen. Nu börjar det bli segt! Jag går upp i vikt, dels pga cortisonet och dels pga att jag inte kan röra mig- och har inte kunnat på flera månader. Det är inte helt lätt att hålla humöret uppe, men jag gör mitt bästa! Det är superviktigt för mig att träffa vänner trots detta, men jag orkar inga längre stunder...

Imorrn drar Seth på läger! Härligt! Så kul för honom!

Hoppas du mår bra min vän!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0