Söderköping

Hej hallå!!
Nu är vi i Söderköping sedan igår eftermiddag. Så härligt!
Här kommer bilder - mest från idag 😊.

Igår var Stefan och jag på Dollar Store här och han provade denna fina hatt. Haha vad jag skrattade 😂😂

My man!!!! My love!!

Idag åkte vi till skärgården och badade. Wow, vilken härlig dag!

Farmor var i och busade med barnen (Seth och Tess står bakom den orange madrassen.) Precis när jag skulle ta kortet gick Stefan mitt framför mig och när jag sa till honom vände han rumpan mot 😂😂. Knäppa man 💚.

När vi åt lunch sa Seth att han såg en örn, och dr var verkligen en örn - men med en telefon gick det inte att ta kort på den... Haha det blev bara såhär:

😂😂
Man skulle ha vår vän Göran Olsson hos oss och ta kort för det är han duktig på och han har bra grejer att ta kort med!

Nu är Kastös här (Stefans bror med familj) och det är sååå roligt!!!

Seth och Mina.

Emma-Karin.

Bröderna Christian och Stefan.

Hoppas du har fina dagar!!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0