Summerlife

Ikväll har vi haft en härlig summerlife med kyrkan! Femkamp i parken utanför oss! Så rolig kväll! Mycket skratt, härliga människor och god picknick 😊😊

Vi har så fin blomsteräng precis här utanför! Älskar det!

Min alldeles egna prinsessa mitt i blomsterängen! Så fint!

Vi hade, som sagt, femkamp med bl.a. Skottkärra, irländsk julafton (haha heeeelt fantastiskt!!!), Funny Bunny och lite andra grenar! Sååå kul!!!

Och så hade alla med sig picknick. Somliga hade med sig picknickduk och bestick och allt. Underbara Ann- Sofie!

Kevin jonglerade med äggen som var kvar 😊. Jag är så galet tacksam för min kyrka. Det är verkligen en extrafamilj!
Det är också en familj där ALLA är välkomna!
Tacksam bortom ord!!!

Stor stor kram!!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka fantastiskt vackra bilder på din dotter.

Svar: Tusen tack!!
Maria

2016-07-14 @ 08:43:06
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0