50 årsfest

Igår när Stefan slutade jobba och Tess var hämtad från förskolan (Seth hade studiedag och var hemma) så åkte vi till Kisa. 
Jag var sjukskriven min sista dag på 100% igår. På tisdag börjar jag jobba 50%. Jag börjar inte jobba helt eftersom jag fortfarande är så galet trött - på ett sjukt sätt, även om jag inte är sjuk SJUK längre. Denna typ av infektion sitter i länge och man är trött lång tid efter - och då inte bara lite trött utan "trött jag orkar ingenting utan måste lägga mig nu trött..."

Iallafall... Vi åkte till Kisa och så här såg det ut när mormor läste för barnen innan de skulle sova.

I morse efter frukosten åkte vi mot Karlskrona för att gå på 50 årsfest.
Fikapaus.

Väl i Karlskrona checkade vi in på hotellet och sen gick vi och åt. 
Väntar på lunch.

Senare under dagen bar det iväg till 50'årskslaset! 

Födelsedagsbarnet är vår fina fina vän Stina! 
Me and birthdaygirl!

Stinas dotterdotter Alice och Tess hittade varandra och lekte.
Bustjejer!

Så roligt att träffa fina vänner - som vi tyvärr inte träffar så ofta! 

Seth förberedde frågor som han ställde till Stina. Tex vad är det pinsammaste du gjort? Vilket vill du helst va en ko eller en get? Osv. Tess fick vara med och ställa en fråga. 
Jag tycker de är duktiga och modiga! Stolt mamma! 






Me and my love!

Hehe...

Ikväll tog jag en minipromenad utanför hotellet. Så skönt!'



Sen blev det mys och gladiatorerna med mina favoriter på hela jorden!

Nu ska vi se om vi kan somna...
Jag är så tacksam att jag är frisk igen och att kraften kommer tillbaka mer och mer. 
Stor kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0