Bilder från dagen

Tess och mamma bakade en tårta idag. 


Det godaste är ju att då slicka i sig smeten efteråt!

Det är inte dåligt att ha en pappa som erbjuder sig att tvätta bilen 😊. Vår bil står under ett träd hemma i Örebro och den blir alltid galet kladdig av något som droppar ner från trädet, men det har pappa tvättat bort idag. Så snällt!!

De här två... Så fina!

Det är roligt när de har roligt och skrattar ihop! Det är ju inte så hela tiden, men en hel del faktiskt.

Jag försökte ta litenfina syskonkort bland fina blommor idag. Såhär ser verkligheten ut när såna kort ska tas:








Haha.

Jag gick ner på Kisa en stund i eftermiddags för att hämta ut medicin till Tess. När jag kom hem såg det ut såhär i köket:
Tess hade byggt ett tåg/en båt/en buss? Vet inte vilket... Mormor körde ocv morfar ocv Tess var passagerare. 😊 haha
Seth orkade inte va med, sa han, men han satt iaf i köket också. Goa föräldrar jag har!!! 

En skön dag avslutas nu med att jag lyssnar till regnet som smattrar mot fönstret! Så mysigt! 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0