Härlig dag

Idag har vi haft det härligt!
Vi gick ner till "Hjärtat" (från hjärta till hjärta). Mamma jobbade där idag och jag och barnen gick dit för att se om vi hittade något vi gillade. 

Seth hittade rullskridskor för hela 20kr!

Tess hittade lite leksaksdjur och en bok. 


Efter lunchen åkte vi och badade och fikade. Eller barnen badade... Hehe. Så härlig eftermiddag!!


Det var inte helt lätt för dem att komma i, för det var rätt kallt, men när de väl var i så fick jag knappt upp dem...


Alltså den här killen... Vilken fin bror han är.
Det var roligt att Tess ville bada för förra året vågade hon bara bada fötterna.

På väg hem från badet var jag tvungen att stanna för att ta kort på barnen och denna klenod.
Haha.


Så härlig dag som avslutades med fredagsmys och filmen Tingeling och önskedjuret. 
Jag är så glad för allt härligt jag har i livet och som jag får uppleva. Jag önskar bara nu att jag får bli pigg också. Denna trötthet som ligger som ett vått täcke över mig hela tiden är så påfrestande. Jag önskar också att Tess får bli fri från sin astma. Hon har haft ett rejält astmaanfall en av nätterna här. Tack och lov har jag med mig andningsmaskinen så vi kunde häva det och hon sov resten av natten sen. 

Jag är så tacksam för mina fina föräldrar! Världens bästa helt enkelt!!!❤️

Nu ska jag lyssna på min bok jag lyssnar på just nu. Så skönt!! 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0