Midsommardagen

Idag åkte Seth och Stefan iväg till Torp för att träffa lite vänner som är där. Eftersom Tess var så sjuk igår och jag är sämre idag med hosta och huvudvärk så stannade vi hemma.
Men vi tog oss en tur ut till lekparken iaf.
Sååååå härligt väder!
Först satt vi dock på balkongen och drack kaffe, som hon gjort i kaffemaskinen 😊.

Hon ville vara målad till en liten mus - med muskrafter 🐭 Hihi, vilka idéer. Krafterna fick jag måla på armarna i form av blomma och hjärta🌸 ❤️. Fantasin är det inget fel på!

Trött, men piggare idag! Så skönt!
Sen gick vi ut och lekte i lekparken!

Sen har vi faktiskt hängt inne mest eftersom vi inte orkat annat. Hoppas min förkylning släpper snart för den är inte rolig den heller...

Seth och Stefan var med på Emmy och Ellas nya skivrelease som var på Torp. De går ju i samma skola och känner igen varandra, så det är roligt! En riktigt bra skiva!

Nu kollar killarna på Speedway, Tess ska sova och jag ligger i sängen och vilar.

Hoppas du har en fin helg!!!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0