Spretigt

Hej hej.
Idag på Facebook kom ett minne upp... En bild på mig för exakt fyra år sedan. Jag känner knappt igen mig själv.
Den vänstra bilden är för exakt fyra år sedan och den högra är för några dagar sedan.
Kan knappt se att det är samma person...

Ikväll hängde Alex och jag på balkongen, tillsammans med Tess.

Alltså de där två... De har något speciellt ihop. 

Ja, just det... Det blir spretigt detta inlägg, men imorse när jag och barnen var på väg till fritids och förskola såg vi dessa:


Vi parkerar alltid på mitt jobb och sen går vi till barnens skola, som bara ligger 100 meter från mitt jobb. Precis utanför mitt jobb kom dehär ut från busken som är på bilden och sedan traskade de iväg. Hoppas alla klarade sig fram till ån. Det var nog 10 ungar. Det var inte helt lätt att räkna dem, men typ 10 var de.
Så fina!!

Nu önskar jag dej en bra kväll!!!
Stor kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0