Datenight

Oh, så ljuvligt! Ikväll var Ellen barnvakt så jag kunde bjuda ut Stefan. Han fick bl.a. det i present av mig när han fyllde år. 
Helt fantastiskt att få sitta ner och prata med varandra! Utan att bli avbrutna hela tiden och få prata det vi vill! 


Alltså, så mycket mat!!!

Det var lite creepy att titta ut genom fönstret och se detta:
Hm... Var han sugen på mat den också 😂.

Till efterrätt åt vi toblerone fondue! Galet gott!

När vi kom hem var det två nöjda barn här hemma med Ellen.
Liiiiiite trött Tess. 

Tidigare idag var vi i Stadsparken en sväng. Hon har varit feberfri idag och piggare än på länge. Så skönt att hon mår bättre. Hostan nattetid är kvar, men skönt att hon inte har feber längre.
Älskade unge!



Hemma igen städade jag och påskpyntade lite. Det blir roligare att städa när man får göra sånt, så idag blev det mitt drivmedel. 😊
Jag tänker att det snart är påsk, även om det är tidigt...
Gandalf vill leka med allt påskpyssel så hon var med när jag satte upp det.
Oh, vad hon ojade och kråmade sig 😊.
Men hon fick inga ägg eller fjädrar ändå. Vill inte att hon sväljer det...

Hoppas du får en fin helg!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0