Good Friday!!

Idag är det långfredag - Good Friday!! 

Vi har haft en bra dag, förutom att Tess är dålig igen 😞. Orkar inte mer. Tycker så synd om henne!!
Men vi har det bra ändå! Vi är hemma hos mamma och pappa i Kisa. Gott att vara där hela påskhelgen!!

Mys!!

Tess och morfar var ute och lekte kurra gömma. Morfar räknar bakom knuten och Tess gömmer sig 😳 haha.

Vi gick ner på Kisa en sväng och handlade godis till morgondagens påskägg! Då såg vi denna fina i rondellen. Seth tyckte den var sååå fin och att jag var tvungen att ta kort 😊.

Idag är det ju våffeldagen också, så förmiddagsfikat blev våfflor! Så gott!!!

Tess fyller år nästa helg, så hon blev firad av mormor och morfar idag 😊. Hon fick deg och grejer att dega med. Den lyckan!!!
Både Seth och Tess har degat idag!

Sen har det ju sovits idag också, trots att hon inte brukar sova på dagarna längre. Men är man inte frisk, så är man inte.

Stefan och jag tog oss en promenix ner på samhället efter lunch eftersom jag glömt att köpa lite grejer.

När vi kom hem satt barnen i sandlådan. 
Bra grejer de har i trädgården här i Kisa!

För ett tag sedan skickade jag en bild på en mössa till mamma. Hon började leta runt och hittade till slut hur man gjorde den - på youtube. Så nu har Tess fått några sådana mössor. Wow, vad duktig mamma är!!!
Så fina!! 

Framåt eftermiddagen satte vi oss och fikade igen - haha - och läste i barnboken om när Jesus dog.

För det är ju därför vi firar påsk!


Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0