Hemma igen

Hej hej.
Kort uppdatering bara...  Ska hinna läsa lite bra bok innan jag somnar också 😊.
Igår var en jobbig dag för vår Tess. Hon var rejält dålig med över 40 i temp.

Men alvedonen tog bort värk, illamående och gjorde henne piggare, även om tempen inte gick ner. Så vi kunde vara ute lite i solen också, viker var skönt!



Seth och Stefan åkte in till Linköping och gick på bio. Det var Seths födelsedagspresent till Stefan. 😊 Skönt att de fick lite egentid!

Stefan har tagit de flesta nätterna nu i påsk, men inatt tog jag Tess. Och det blev en jobbig natt för henne (och mig). 
Så söt! Rosiga, febriga kinder till trots. 

Hon har inte fått astmaanfall vilket är otroligt skönt, men hon har ont i öron och ben. Så imorrn ska jag till VC med henne, eftersom hon haft hög feber i fyra dygn nu och fortfarande har ont i öronen. 

I förmiddags åkte vi hem igen och stannade till hos Silas. Det är inte lätt för Tess att förstå detta med att ha en bror i himlen 😊. Hon har pratat mycket om det idag. Bla har hon pratat om att han är i Josefs grav, vilket jag misstänker kommer från att Jesus las i en man som hette Josefs grav när han dog. Jesus död och uppståndelse har ju varit på tapeten här nu i påsk 😊.

Tänk att det snart gått 6 år. Tiden går så fort och så mycket har hänt sedan dess och samtidigt känns det som igår... 

Jag hoppas du haft en fin påsk! Det har vi trots sjukdom och den sömnlöshet som följer med den. Jag älskar mina föräldrar och att vara hemma hos dem! De är fantastiska!!!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0