Hurra!!

Idag fyller världens bästa mamma år!!!
Hurra för dej!!!! 

Och hurra för mej, som också fyller år! Det är rätt coolt att dela födelsedag med mamma!!! 

Imorse låg jag och lyssnade på familjen innan de kom in och sjöng för mig. Vad mysigt det är. Tess var så glad och ivrig. 😊
Sen när de väl kom in, blev hon lite blyg, precis i början, men det gick över. 


Haha, Seth filmade mig 😊.


God smörgåstårta och kaffe på handgjort fat och drejar kopp. Kul att ha. Det syns inte, men det står grattis på både fatet och koppen.

Jag fick massa fina presenter och kände mig så älskad och uppskattad av min fina familj! 
Tess ville va med på en födelsedagsselfie, men inte Seth 😊.

På eftermiddagen idag hade vi Storlife med kyrkan! Så roligt! Backlunds var här och vi var många där!
Härliga Rickard och Rebecca!!! 

Tess och Ebba spelade och sjöng 😊 (efteråt förstås). 

Nu är det jag och barnen här hemma, för Stefan har åkt till Östersund ikväll! Där är det snö, sägs det, medan vi har vår 😊.
Älskar våren!!!! 

Summerar en bra födelsedag!!
Kram 

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis i efterskott.

Svar: Tack 😊😊❤️
Maria

2016-03-22 @ 09:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0