Alla hemma!!

Hej hej.
Igår kom familjen hem igen.
Så roligt att ses. Så skönt att få en helg själv!!
Men nu är det som det ska igen, med alla hemma 😊.
Seth tog lite bilder på vad de gjorde. (Stefan fixade ju med husvagnen och där togs det inga kort...)

Anna (i foppatofflor 😂) och Elsa.
Tess matchade fint med sina kläder...


Olof och Seths keps 😊. 

Jag då? Jo, jag har promenerat lite. Orkar inte gå långt än och det går långsamt, men det går!!
Jag har haft det lugnt och skönt! 

Nu väntar jag på att familjen ska komma hem. Stefan jobbar här i Örebro denna vecka - så underbart - så han kan lämna och hämta barnen. Riktigt skönt faktiskt! 

Nu önskar jag dej en skön kväll!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0