Dagsläget

Tess har fortsatt vara pigg och frisk! Så härligt!! Jag träffade min läkare idag och blev sjukskriven två veckor till. Hon sa till mig med glimten i ögat: "ja, när du gör något gör du det ordentligt"...
Hon tänkte även på mina gallstensproblem förra sommaren. Jo, men så är det. Jag har aldrig varit sjukskriven 6 veckor för den här typen av infektion tidigare. (Och hoppas det aldrig händer igen).

Stefan och barnen har åkt till Söderköping nu ikväll. Stefan ska fixa lite med husvagnen tillsammans med sin morbror och barnen ska hänga med farmor. Och jag... Jag ska vila, sova och få va ensam lite. Jag är ju aldrig ensam så det ska bli otroligt skönt - ett par dagar. Jag saknar dem redan 🙈 och ser fram mot att de kommer hem på söndag!! Men jag kommer njuta av de dagar jag är ensam nu. 

Nu önskar jag dej en fin helg!!! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0