Sol och värme

Hejsan! 

Wow vilket väder vi har! Så varmt och härligt! Och imorrn ska det va 10 grader kallare. Det svänger mycket i temperaturen nu.
Men idag har det varit ljuvligt. Jag har suttit en del på balkongen, för jag orkar inte ta mig ut så mycket.

Jag har suttit där och lyssnat på en ljudbok. Skönt! Trött och med påsar under ögonen... Men jag mår ändå bättre och bättre även om detta tar tid.
I sällskap av Gandalf... (Hon ligger där bakom mig i Tess stol). 

Hihi titta här hur Tess såg ut när hon kom hem:
Hela hon var så smutsig! Så det blev bad efter maten 😊. (Jag vet att hon fortfarande har napp och att det inte är så bra, men vi kommer ta tag i detta under sommaren, då hon förhoppningsvis är frisk mer. Känns svårt att sluta med napp när hon alltid är sjuk...)

Lite renare 😊.

Seth och Stefan är på Speedway nu ikväll. Så härligt för dem!! Seth var så glad när de åkte! 

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0