Tandläkare och Twar

Hallå!
Idag var Tess hos tandläkaren. Stefan följde med henne dit och tog kort på order av mig 😊. Alltså, han var inte med för att ta kort förstås 😉 utan för att han är hemma med henne och vabbar. 




Allt gick bra förutom att hon inte gillar när de tittar i munnen. 

Jag själv var på vårdcentralen och fick träffa samma läkare igen. Lungan lät likadant som förra veckan och medicinen hade inte gett förväntad effekt. Så jag fick en remiss till akuten. Där togs det prover, lyssnades och röntgades.
Jag har fått Twar och antibiotikan ska hjälpa mot det. Jag har även en inflammation i ena lungsäcken. Så det kommer ta tid innan jag är helt på benen trots att antibiotikan hjälper. 
Jo men varför inte liksom..? Då har jag testat på det också. 
Det som är skönt är att det inte är något farligt. 
Nu är jag hemma igen och ska vila.

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0