Göteborg

Halli hallå!

Alltså förlåt att det så ofta bara blir varannandaginlägg just nu.

Igår gick jag upp kl 5 för att ta bussen till en buss som gick till Göteborg. Med på bussen var över 40 Connectchurchare härifrån Örebro. Vi åkte till Göteborg först för att vara med på 11 mötet där och sedan åkte vi till Jönköping för att vara med på 16 mötet där. Såååå bra 🙌🏻. En riktigt härlig dag med härliga människor!
Jag var så trött både fysiskt och mentalt, men fick en riktig kick av att vara med!!

Tyvärr gömde 🙈😱😮!! jag ta kort under dagen, så det blev bara några få kort tagna...

Här är de jag tog:

Erina och jag i kylan och blåsten innan bussen kom.

Rickard pratar lite...

Det var inte snö hela vägen, men bitvis såg det ut såhär:

På 11 mötet predikade Anders och Camilla tillsammans om vad som är viktigt, vad som är hjärtat i församlingen!

Jag älskar verkligen våra pastorer! Såna förebilder och härliga människor!

Sen åt vi och åkte vidare till Jönköping för att gå på mötet där.

Trött men glad Mia.

Jag fick den här bilden skickad till mig. Tess och Stefan som "söndagsmyser". Seth var inte hemma här så därför är inte han med.

Hoppas du hade en fin helg!!!

Här fortsätter vi vara hemma. Jag skulle ha pratat med läkaren idag, men något blev fel så hon ringde aldrig. Hon ska ringa imorgon istället.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0