Life

Hej!
Hur har du det min vän?
Ikväll har vi haft Life här igen. Som jag älskar vår Life! Vardagsrummet fullt med folk. Trots att luften tar slut, det blir varmt och man sitter trångt, så är det det bästa som finns!

När lifen var slut hittade jag de här tre sittandes på golvet skrattandes så magen värkte. Underbart!

Jag älskar att Seth har vuxna kompisar, som ser honom och bryr sig om honom. Idag har han haft en tuff dag i skolan - barn kan tyvärr vara så dumma mot varandra. Att då få avsluta dagen med människor som älskar honom, ser honom och kan skratta med honom - det betyder så mycket. Både för honom och för mig...

Nu önskar jag dej en god natt!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0