Överraskning

I söndags kom Matilda och hämtade mig för att jag skulle få lite egentid med henne. Så otroligt snällt sv henne! Girls night out 😊
Jag visste inte vart vi skulle så jag hängde bara med.
Hon körde mig till Ann-Sofie och där väntade flera goa vänner. Alltså, vilken kärlek och omtanke! Jag har lite svårt att ta emot sådant men jag är otroligt tacksam för det och för att jag har vänner som bryr sig såhär. Det är kyrka för mig!!!

De hade fixat paleomat- antiinflammatorisk mat - till oss! Bara det är ju otrolig kärlek för det är inte bara lätt...
Sen satt vi och pratade och skrattade och delade livet i flera timmar!

Jag kan inte med ord beskriva vad en sådan här kväll betyder för mig. TACK. Från djupet av mitt hjärta TACK!!! Jag tar er aldrig för givna!!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Goda vänner är guld värda!

Svar: Verkligen!
Maria

2016-11-16 @ 20:26:42
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0