Götlaborg

Ups, det var visst länge sen jag skrev här. Det har liksom gått i ett så jag har inte hunnit titta in här.

Efter Walk for freedom åkte Stefan och jag till Göteborg. Så skönt att få lite tid tillsammans och bara prata med varandra. Det är svårt att hitta den tiden nu så det är otroligt viktigt att få de här stunderna.

Vi bodde på Clarion Post mitt i stan.

Haha My crazy man!

Vi var på möte i Connect kl 11 och hängde med lite folk där. Sen hängde vi på hotellet en stund innan vi gick till Trägårn, där det var möte på kvällen.

På väg till Trägårn.

På toaletten såg det ut såhär:

Bra sätt att informera på 😊.

Lööööööv this!!

Vi kom hem sent, men det var det värt!

Tess har fått vara på förskolan nu måndag och tisdag. Skönt!! 12 dagar hade hon feber och i helgen hade hon även jobbigt med astman, men nu börjar det lugna sig. Tack och lov!

Det här är så fint!!

Älskar höstens färger!!

Hoppas du har det bra min vän!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0