Tess och Seth!!

Hejsan!
Idag är Tess inne på åttonde dagen med feber. Vi har varit på vårdcentralen idag igen och hon har blivit sjukskriven veckan ut. Hoppas verkligen febern går över snart!

Min älskade Fialotta! Hon är så glad och vid gott mod trots allt.

Idag gick vi ut till lekparken en liten stund. Hon orkade en kort stund sedan blev hon hostig och var tvungen att sätta sig ner och vila. Men det var härligt att vara ute en liten stund och precis då sken även solen.

Min lilla hjälte!

Det är kallt ute nu. Skönt med en varm jacka 😊.

Älskade unge!!

Det här är så vackert tycker jag...

Jag måste också berätta om Seths klass! De har samlat in pengar till Världens barn och iom det tävlat med de andra skolorna i länet om att samla in mest pengar. De vann!!! Så nu ska de få åka till Boda Borg som pris!

Radion var där och överraskade klassen och berättade nyheten. De har samlat in 30 000!!! Helt fantastiskt! Det är mer än 1000 kr per barn!

Här är en skärmdump från Sveriges radio. Gå gärna in och lyssna på inslaget 😊.
Jag är stolt över dem!!

Stor stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0