Kyrka och dans

Tjaba tjena hallå!
En härlig helg är nu slut... Och imorrn väntar starten på en härlig vecka!

På väg hem från Stockholm stannade vi i Västerås och gick på möte i Lifecenter.

En härlig gudstjänst i en härlig församling! PJ predikade inspirerande och bra!

Efteråt åt vi lunch med PJ och Ulrica och hade ett sånt där gott samtal som man mår så bra av! Både Stefan och jag kände oss sådär härligt glada och påfyllda när vi åkte hem.

Och väl hemma mötte vi världens finaste tjej och världens bästa farmor. Tess hade plockat blommor till mig. Så fina!!

Jag blir så glad 💗🌸.

Sen har det varit dans för Tess och Stefan, som var med henne ikväll 😊. Jag var också med, men dansade inte pga värken.

Suddig bild på dem 💗 men så fina!

Avslutar med en bild på Seth och mig. Haha vi hade visst ett tema på våra kläder igår:

Batman...

Haha.

Nu önskar jag dej en bra vecka!!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0