Smuts och lite nytt

Tess går på en helt fantastisk förskola!
Tess är alltid glad när jag hämtar henne 😊. Det är skönt!
Idag satt hon och lekte i sanden och var sandig hela hon! Så när vi kom hem sattes hon i badkaret.
Såhär såg det ut när vattnet runnit ut... Och då hade jag inte ens försökt kamma bort det som var kvar i hårbotten 😂

Haha. Så härligt! Men hon har kommit på nu att hon inte ska ta fullt med sand i en kon och använda den som hatt - när sanden fortfarande är i konen. 😂

Idag kom några saker som jag beställde för läääääänge sen till barnen.

En "Elsafläta" (som ser lite konstig ut när Tess har utsläppt hår), handskar och ett diadem. Seth har en pokemontröja som han blev jättenöjd med!

Fina barnen!!!

Jag har fått mitt nya körkort idag... Det är visst 20 år sedan jag tog mitt körkort 😱😱. Inte kan väl jag va så gammal 😂. Känns overkligt.

När jag jämför nya och gamla körkortet så konstaterar jag att jag 38 år klär mig bättre än 28 år...Det bådar ju ändå gott för 48 år... Eller hur!? Haha😉😉

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0