Hemma

Nu är jag hemma i Örebro igen. 

Det blev några dagar hos mamma och pappa. Vi har varit på begravningsbyrån och vi har hunnit packa mormors rum. Det känns bra att jag kunde hjälpa till lite.

I söndags var vi ju alla syskon hemma och tog farväl av mormor och var och tittade på morfars gravplats.

Jag hade rejält ont i huvudet - inte så konstigt - och så fanns det ett sånt filter på messengerappen, som passade bra 😉:



Idag skulle mormor blivit 91 år och det är exakt 5 månader sedan morfar dog. 

Så fint vid morfars gravplats. 


Idag skjutsade mamma och pappa mig till Linköping så jag kunde ta tåget hem därifrån och de hade ärenden att göra där. Det var riktigt aprilväder när vi åkte. Ena stunden sken solen, nästa snöade det och så höll det på.

Knäppt.


Nu ska jag lägga mig och hoppas jag orkar jobba imorrn.

Kram kram 


Kommentarer
Postat av: Linda Sköldenström

Styrka & kraft från höjden till dig!!!❤

Svar: Tack fina
Maria

2017-04-19 @ 13:06:03
URL: http://skoldenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0