Årliga pepparkaksbaket

Hej hej. I år firade vi en 12 årig tradition i Mosås. Vi gjorde pepparkakor tillsammans, jag, Lovisa och barnen. Första gången var Hugo ett par månader och Jag var höggravid med Seth. 
I år var det fem barn med och alla verkar tycka det är roligt! Sååååå mysigt ♥️ Tack Lovisa för denna fantastiska tradition! 

(null)
Hugo, Seth och Alva!

(null)
Lovisa och Hugo.

(null)
Hugo och Seth.

(null)
Tess och Molly.

(null)
Lovisa och Emma 😊🐶

(null)
Molly och Tess tog en paus innan de dekorerade pepparkakorna och kollade lite på paddan då.

Sen var det dags att ta på kristyr och godis.
(null)

(null)

En härlig eftermiddag till ända!

Stefan är på väg till Luleå och Tess som var feberfri på dagen idag har fått feber ikväll igen. (Jo, det är så pass högt att det är feber och inte bara hög temp som barn kan ha.) imorrn ska jag ringa barnmottagningen eftersom hon varit sjuk så länge plus att vi behöver ett sjukintyg till FK. 

Nåja, vi har haft en fin dag idag och det gör mig glad!!

Kram 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0