Ingen rolig natt!

Igår eftermiddag och inatt har Tess haft en riktigt jobbig period. Hosta och andningsproblem. Det är ju inte lika ofta som det varit tidigare (tack och lov) men det är ändå jobbigt när det kommer. 

Jag satt uppe med henne i soffan tills hon somnade runt 3:30. Så idag har vi varit trötta! 

Här är ett kort jag tog inatt.
(null)
Det är ju of väldigt fint med dessa underbara stjärnor i fönstren. Detta är vid balkongdörren. 

Vi har anammat en tradition Lovisa och Marcus har. Deras barn får en advemtspresent  vid varje advent och i år bestämde vi oss att göra samma sak. De har varsin chokladkalender och så en kalender från kyrkan med olika pyssel och uppdrag och så får de en liten present som idag. Tess fick loombands och Seth fick ett modellflygplan. Tess har suttit och gjort loombandsarmband i mängder idag. I Seths plan var det tyvärr inget lim, så det måste vi köpa till. 
(null)
Här sitter hon och gör ett armband. 

Stefan kommer va hemma och vabba Tess ett par dagar och det är skönt att få ha honom hemma lite extra nu. Annars hade han rest bort imorgon. 

Haha jag måste berätta vad Tess sa vid kvällsmaten ikväll. 

"Lyssna alla på mig nu! Till och med pappa ska lyssna. Jag har fem saker att säga! Det är trevligt att ha gemenskap" (😳😂 hur söt!!!??). 
Sen sa hon fyra saker till och det var väldigt gulligt men det första tog priset. Så sött!

Hoppas du haft en fin helg!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0