Julfest

Igårkväll hade vi julfest med kyrkan. Jätteroligt!!

Rickard och Rebecca tävlade på longboard i tomtedräkter 😊.
(null)

Tess (och de andra barnen) tyckte om glittret.
(null)

(null)

Halva gänget. Andra halvan är åt andra hållet, men de korten blev för mörka.
(null)

Här dekoreras två "granar". 
(null)
Rolig idé 🌲😊
(null)

Jag, Elin och Johanna. (Kortet taget av Rebecca).
(null)


Och så en bild på mig och Yvette som Simon tog för kyrkans räkning 😊🤶🏻🌲🤶🏻
(null)

En otroligt härlig kväll!!

Denna kväll är mindre härlig då Tess har börjat kräkas och hon gråter och kräks om vartannat. Stackars stackars liten ♥️

Nu behöver hon mig så jag säger hej då för ikväll.

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0