Lite a varje

Här hemma har Tess fått feber. Stefan är förkyld, men Seth och jag är pigga. Jag är ändå tacksam för att Tess varit frisk så mycket mer än tidigare år. Men oh, vad synd det är om henne. Ändå är hon så tapper, en riktig hjälte.
Seth och jag har varit iväg på Connectgrupp (det som vi tidigare kallade Lifen) ikväll. Oh, vad jag älskar att få va iväg på den. Att få dela livet med vänner!

Imorgon ska jag vara hemma med Tess och vi är tvungna att handla, så nu har jag handlat via nätet. Så smidigt. Jag kan inte gå med henne på en affär när hon har feber, men att bara åka dit och hämta kassarna fungerar ju bra. Som jag gillar att kunna handla på nätet! Nu är det gjort och jag ska krypa ner i sängen och säga hej till min kudde.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0