Det närmar sig...

Nu har jag varit och lämnat av barnen hos farmor. Eller vi möttes i Katrineholm, eller Katarinaholm, som Tess säger. De ska vara hos farmor under flytten. Seth vill egentligen vara med och flytta (förstås :) ), men vi tänker ändå att det blir bäst för alla om de får ordnade mattider, lite annat att göra osv än att leva i totalt flyttkaos under några dagar. 
Om några timmar ska jag hämta Stefan vid stationen och imorgon ska vi göra det sista innan flytten på lördag. Tack och lov för alla fantastiska vänner som hjälper oss!!
 
Nu får vi se om jag kommer blogga något närmaste dagarna... Det är nite säkert att jag orkar det förrän vi är iordning lite i nya lägenheten. 
 
Ta hand om dig!!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0