Hemma

Då är barnen hemma i nya lägenheten! 

De tycker detta blir jättebra! 
Däremot tar det förstås tid att somna med alla nya intryck och ljud. 
Tess somnade till slut:

Sängen full med gosedjur - precis som jag hade när jag var barn 😊.


Just nu ligger jag på golvet inne hos Seth och väntar på att han ska somna. Han somnar alltid själv annars, men ikväll var det svårt. Förstås. Inget konstigt med det. 
Detta att vi nu har två våningar och vi sover på olika våningar ställer till det, men de vänjer sig ju framöver. 


Kram 


Kommentarer
Postat av: Anonym

När vi flyttade från en till två våningar klagade barnen för att jag inte talade om för dem när jag gick till en annan våning. De har slutat med det nu. :) /E-K

Svar: Haha :) :)
Maria

2017-02-25 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0