Gott Nytt År

Jag hoppas du hade ett fint nyår!!! Vi hade det lugnt och skönt och framför allt ett friskt nyår! Ingen feber och ingen astma!! 

Vi var tre familjer och en Ottilia med ett syskonbarn hos Tobbe och Elin. 
Mycket skratt, lugnt, glada goa barn och god mat. Så härlig kväll!
Jag mår inte så bra just nu och orkar inte så mycket så det var väldig bra nivå på det! Och det är skönt att få va som man är och att det inte spelar någon roll om man är trött och "borta". 

Tess gick med på att ha ett par tofsar 👍🏻😊.


Vi gjorde ett försök att ta ett familjekort 😉

Haha.



Kidsen 😊.

De vuxna! 

Vi hade roligare än vad det ser ut på denna bild 😜.

Just det... till maten grillade vi! Så gott och mysigt!!!

Killarna grillade ute i blåsten!!! 



Stefan hade fixat ett Kahoot - en frågesportstävling via telefon och dator. Jättekul!!!

Det var i två delar. Vi spelade även spel tillsammans.

Stefan igång och försöker visa något känt konstverk via charader. 


Det är så härligt att skratta tillsammans med vänner! 

Vi hade alla fixat med oss varsin efterrätt. Tess hjälpte till att slicka grädde när vi gjorde iordning 😂.

Vi hade med en madrass till henne så hon kunde somna, men hon vilade bara en stund och sedan var hon vaken till tolvslaget. Helt galet.


Barnen har så roligt tillsammans trots olika åldrar. Otroligt fina barn!! 

Vid tolvslaget var vi ute och tittade på lite fyrverkerier. 

00:10 satt vi i bilen på väg hem för att få barnen och mig i säng 😊.


Är otroligt glad för en härlig nyårsafton!

Idag har vi inte gjort många knop. Mest hängt i soffan och tittat på skidor och på filmen Stora vänliga jätten, tillsammans med grannarna. Mysigt!

Eftersom jag inte mår så bra är jag väldigt "dagen efter" idag. Men jag är så glad för gårdagen! Och för idag!!! 


Jag ser fram mot 2017!!! Det bästa ligger framför 😊❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0