Packa

Hejsan!! 

Stefan är borta hela veckorna just nu, så mycket måste packad och göras på helgerna då han är hemma, eftersom jag inte orkar så mycket i veckorna när jag har barnen. 

När vi hade en paus och fikade lite så kladdade Tess mycket med sin kaka - kladdade verkligen överallt.
Så jag sa "Tess vad du kladdar". 
Hon svarade då: "det är ju sånt jag gör."
Jag: "varför gör du det?"
Tess: "för att jag är Seths lillasyster." 
😂😂
Vad söt hon är! 
Alltid svar på tal, diskuterar och funderar massor! 

Kladdmoj!



Kissen trivs bra på kartongerna så hon kan ligga högt upp! 



Det var riktigt skönt att på eftermiddagen få lämna vår röriga lägenhet och få äta tacos hos fina vänner! 

På väg till dem ute i Lanna var det en så vacker himmel. Det blir ju inte så bra när man tar kort via bilfönstret, men det visar lite hur fint det var!

Idag packar vi också, kollar skidor och ska på Tess dans. 


Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0