Denna dagen...

Hej hej. 

Alltså, vi tänkte att vi skulle röja och greja i lägenheten med sådant som vi hamnat efter med. Vi sa att vi skulle göra det denna vecka eftersom vi är borta i stort sett resten av semestern. Det är bara det att det varit så fantastiskt väder denna vecka så vi har struntar i alla måsten och varit ute istället. 
Så även idag, förutom att vi ägnade en liten stund på förmiddagen med att röja lite i ett rum.

Sedan åkte vi ut och åt lunch och badade. 

De här två kan tjafsa och bråka så man blir trött, men också leka och ha roligt tillsammans så det värmer hela hjärtat. Det är bara Seth som får Tess att fnittra på ett visst sätt som är så härligt. 

Älskar de där två alltså!

Tess valde att värma sig lite på Stefan innan vi åkte hem 😊.

När vi kom hem fixade vi iordning det vi skulle grilla och gick ut i parken får vi hängde hela kvällen med Karlssons och Rasbergs. 

Jag är så glad för dessa vänner som jag fått senaste året! Tacksam!!! 

Jag är också så tacksam att jag får spendera varje dag på semestern med min absoluta favoritperson i världen:

Stor kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0