Home sweet home

Hejsan. 

Nu ät vi hemma igen och ska va hemma ett tag nu 😊.

Stockholm var härligt. 
Idag gick vi och kollade in slottet. 

Vi gick in Slottskyrkann.väldigt fin!

Sen var vi i livrustkammaren. Hur coolt!? 

Gillade verkligen det! 


Sen drog vi oss mot stan och tåget. 
Jag passade på att ta kort på mina grabbar utanför rikstan. 

De är lite lika. Klädseln var inte planerad utan det bara blev så 😊. 


Nu är vi alltså hemma igen och imorrn ska barnen och jag bara chilla innan jag börjar jobba på måndag. Stefan åker till Avesta för att hjälpa våra vänner som ska flytta, att köra flyttlastbilen till Gäddede. 

Hoppas du haft en bra dag!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0