Jobb igen och flytt

Hej hej hallå!

Idag började jag jobba igen efter semestern. Det var roligt! Kul att komma tillbaka till mitt nya jobb!

Igår åkte Stefan till Avesta för att hjälpa våra vänner att flytta till Gäddede. Det är han som kört lastbilen dit. Elias är med honom (det är Elias bror som flyttar) i lastbilen som sällskap. Eftersom jag började jobba idag och stefan är iväg så var det bestämt att Matilda skulle ta barnen. Så tidigt imorse släppte jag av dem där. 

Det var många glada hej och kramar eftersom det var länge sen vi sågs. Matilda och barnen var ute och mötte upp oss.

Här går de iväg... Seth och Noel hand i hand och Tess och Ebba springandes hand i hand! Underbart!

Efter jobbet hämtade jag upp dem och så åkte vi till Usö där Tess gjorde lite tester i den utökade utredning hon just nu gör. Sen for vi hem till "grannarna". Så gott att hänga tillsammans och vi bjöds på mat och allt!! 

Ja,ä och glass åts det också 😊🍦

Jag är då tacksam för att ha ett jobb jag trivs med, vänner som är så otroliga och en familj jag älskar!!!


Stor kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0