Älskar sommar

Vilken härlig dag vi har haft!! Fantastisk!! 

Sara hörde av sig igår och frågade om vi ville hänga lite och det ville vi förstås! Så hon följde med oss till sjön. Så härligt!!

När jag försökte ta kort på oss blev det såhär:

Haha.


Det var en fantastiskt skön dag. Men vattnet var kallt tyckte jag. Men jag doppade mig iaf. Barnen var i nästan hela tiden!

Vi fick sällskap av två olika andfamiljer. 

De blev lite närgångna men fick inte något att äta av oss så de gick igen.


Gott häng och goda jordgubbar 🤗

Efter att jag varit och klippt mig åkte vi på summerlife med kyrkan. 

Det var så talande för en av våra vänner är varm av sig och en annan fryser jämt. 

Haha. Linne vs täckjacka 😊.


Nu önskar Tess och jag dej godnatt! Kram ♥️♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0