Skolavslutning

Ikväll har vi varit på skolavslutning för Seth. Tess är lite avundsjuk för att hon inte får sommarlov idag, men på fredag går hela familjen på sommarlov 😊🇸🇪


På Seths skola har f-klass till fyran en avslutning och femman till nian en avslutning. Så i år var första året vi var med på den sena avslutningen. 
Så härligt!

Båda barnen var uppklädda så jag passade på att ta kort. De har valt kläder själva.


Alltså min stiliga Seth!! 


Sen att få ett kort på de båda. Haha.

Goa ungar!!


Jag passade på att ta en selfie också eftersom jag hade blommor i håret dagen till ära 😊.

Det blev lite suddigt, men det såg jag inte när jag tog kortet eftersom det var så ljust.


På vägen till skolan (såååå skönt att kunna gå dit numera) tog jag ett par kort till. 


Vi träffades i klassrummet och fikade och firade av lärarna. Vi passade på att ta kort på dem också.

Femman och sexan sjöng en sång tillsammans på avslutningen. 

Stefan är i Luleå på jobb, men farmor var med ikväll på avslutningen så det var roligt!! 

Vi brukar gå ut och äta när skolavslutningen är avklarad, men nu skjuter vi upp det så Stefan kan vara med. 
Istället åt vi minitårtor när vi kom hem. Smaskens.



Vi fick denna otroligt fina bukett av en vän idag och jag blev så glad!!

Nu sover Tess och jag ska gå och umgås med Seth och farmor!!


Glad sommar hörru min vän!!!!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0